Postavil syn majiteľa pohrebného ústavu z častí tela „sexuálnu bábiku“?

Nohy trčia zo zásuvky v márnici

Obrázok cez PixHound / Shutterstock.com

Nárokovať

Syn majiteľa pohrebného ústavu v Milwaukee skonštruoval „sexuálnu bábiku“ z častí odobratých z tiel odobratých do podniku jeho rodičov.

Hodnotenie

Falošné Falošné O tomto hodnotení

Pôvod

4. decembra 2017 abcnews-us.com, webová stránka, ktorá sa vydáva, keď spoločnosť ABC News zverejnila vykonštruovanú správu príbeh o policajnom vyšetrovaní v Milwaukee, ktoré viedlo k znepokojujúcemu objavu.



Podľa príbehu:

Steven Adams (38) pracoval ako riaditeľ pohrebného ústavu takmer dva roky po tom, čo prevzal podnikanie svojich otcov vo pohrebnom dome Adams Sons v Milwaukee. Vyvodil podozrenie, keď úrady exhumovali ženské telo 27-ročnej obete studeného prípadu v nádeji, že podporia nové dôkazy. Po exhumácii boli technici šokovaní, keď zistili, že chýbajúce končatiny nie sú v súlade s tým, ako obeť zomrela.

Vyšetrovanie rýchlo viedlo k tomu, že hlavným podozrivým bol pán Adams, a bol vydaný príkaz na prehliadku jeho domu, kde úrady našli provizórnu sexuálnu bábiku v suteréne. Podozrivý sa priznal, že pomocou pílky odrezal končatiny od mŕtvych tiel a vložil ich do igelitového vrecka, ktoré potom vložil do batohu, a potom ich priniesol domov, kde ich zjavne neskôr opäť zložil.



Podobne ako Abcnews.com.co, stránka nie je spojená so skutočnými ABC News a príbeh je vymyslený. Bez ohľadu na to, aspoň jedna ďalšia stránka, Celosvetové divné správy, uviedol ako legitímny zdroj.

Kontaktovali sme skutočné ABC News, aby sme organizáciu upozornili na zjavne neoprávnené použitie jej názvu a propagačnej grafiky zo strany abcnews-us.com . Abcnews-us.com ‘S predná strana, ktorá v súčasnosti obsahuje príbeh o Mattovi Lauerovi, je navrhnutá tak, aby napodobňovala usporiadanie skutočných správ ABC:



Tiež sme zistili, že stránky abcnews-us.com príbeh na Lauere bol doslovne kopírovaný z pôvodného textu ABC News z 2. decembra 2017 správa a pridelené inému autorovi.

Ďalšou indíciou, že príbeh „sexuálnej bábiky“ bol vymyslený, je to, že ho zverejnila aj „satirická“ webová stránka World News Daily Report (WNDR). Verzia WNDR však zmenila prostredie z Milwaukee na texaský Austin a podozrivý z režiséra pohrebného ústavu „Stevena Adamsa“ na „Jesus Cesar Franco Gonzales“, ktorý je údajne správcom kancelárie lekára v Travis County.

Na doplnenie svojej verzie zverejnil WNDR „výstrel“, ktorý je v skutočnosti fotografiou bývalej polície v Fullertone v Kalifornii. dôstojník Manuel Ramos, ktorý bol v roku 2011 oslobodený spod obžaloby z vraždy druhého stupňa za smrť bezdomovca Kellyho Thomasa. WNDR použila aj fotografiu „rodičov“ podozrivej osoby, ktorá je zrejme zhotovená z roku 2008 príbeh v Ranné správy z Dallasu s Latinskoamerická publikácia Al Dia v ktorej publikácia poskytla rozhovor s Felicitou a Ramirom Romom, starými rodičmi vtedajšieho rozohrávača Dallasu Cowboys Tonyho Roma.

Kontaktovali sme aj my Aktuálny pokiaľ ide o zneužitie rozhovoru s párom, ako aj s CBS Sports, kde Tony Romo v súčasnosti pracuje ako analytik vysielania Národnej futbalovej ligy.